2012年12月26日星期三

fashionabla kvinna gick arm i hermes vit Epsom läder silver hårdvara

"Lin Big Brother, Vill du verkligen att jag hermes väskor tillsammans?" Han verkade inte tänka så jag frågade, inte omedelbart svara då."Din far gifte här du kanske inte kan kommentera", sade jag, "jag är hennes dotter ... far och son och hennes dotter, outsidern, jag är rädd att är ett skämt, eller hur?" Det är en märklig paradox. Om jag inte Leung Yuen Ting dotter, är jag rädd att Lin familjen länge motsatt och hermes sak, men eftersom jag var dotter till Leung Yuen Ting Lin familj är jag rädd att det inte kommer vara alltför röstade för.

"Pinsamt", väskor online svag öppning ", men vem skulle våga skratta bor, jag få honom att hålla käften." Underskattning meningen gjorde mig tillbaka en hampa, han är verkligen inte artigt.Jag tog ett djupt andetag, "för att inte tala ... min identitet ... min far ... Jag vill att du ska veta. Lin Big Brother, även för familjeföretaget, hoppas du hermes med en bra match av flickorna att gifta sig?"

Den "politiska äktenskapet jag skulle göra," Chen Sheng handväskor online.Jag undermedvetet andfådd ögonblick, plötsligt förstår hermes ibland utsatt en trött komma från Som den äldsta sonen i familjen, är jag rädd att trycket från hans axlar, kan jag inte tänka mig, för honom, alla borta i en fast bana på akademiska, kan karriär, äktenskap inte själva, och inte bara det, utan också att hjälpa min bror städa upp röran. Deras bror är verkligen djupa känslor.

没有评论:

发表评论